24/7 een vakman bij uw klant aan huis
Waarom kiezen voor Emergency@Home?
Een boiler die het begeeft op een zaterdag, of een plots lek in het dak: probeer dan maar eens een vakman te vinden. Met de Emergency@Home-verzekering verrijkt u uw aanbod met een unieke service voor uw klanten: onmiddellijke en professionele bijstand en interventie bij defecten en storingen in huis.
- 150 +
150 +BEDRIJVEN
om te komen helpen thuis
MEDISCHE HULPVERLENERS
verspreid over de wereld
ROADSIDE DIENSTVERLENERS
staan internationaal paraat

Word koning van het huiselijke comfort
Het comfort van zijn gezin ondersteunen? Dat neemt uw klant u zeker in dank af. Met onze Emergency@Home is hij gerust dat een huiselijke panne meteen opgelost wordt. Lekkende waterleiding, verwarming die niet meer aanslaat, gaslek, kapotte raam …
Dankzij deze interventieservice staat de beste loodgieter, elektricien of dakwerker binnen de 24 uur bij uw klant voor de deur. Hij herstelt het probleem snel en vakkundig. Zo keert de huiselijke rust terug, en u bent King of Customer Thinking in de ogen van uw klant.



Andere producten van Home
Met een servicecontract voor de verwarmingsketel verzekert u uw klanten van een warme én veilige toekomst.
Behaalden uw klanten niet het verwachte rendement van hun zonnepanelen? Deze verzekering betaalt hen het verschil automatisch terug en zorgt voor een installatie in topconditie.
Met Home Manager regelt uw klant vlot en snel een vakman bij defecten en storingen in huis. Een lek in de waterleiding of een sputterende verwarming? Met enkele simpele klikken is de hersteldienst onderweg. Uw klant volgt de voortgang van de interventie op zijn smartphone tot het probleem is opgelost.